יום שישי, 10 במרץ 2017

הספרים שיצאו לאור ב־2017

הזכרתי בפוסטים קודמים כי השנה אני מתכנן להוציא לאור 17 ספרים חדשים. 
אני כמובן ארחיב ואספר על כל ספר לפני צאתו לאור, אבל בשלב זה אסתפק ברשימה בלבד.
ולא, אני לא מוכן להתחייב על המועד המדויק בו כל ספר יראה אור במהלך השנה, אבל אני כן מתחייב כי הספרים יצאו לאור באופן סדיר לאורך כל השנה, ולאו דווקא בשבוע הספר או באיקון.
אז הנה לפניכם, בלי הקדמות נוספות, רשימת הספרים המתוכננת לראות אור בשנת 2017. 

♦ לדגדג פרפרים, גיא חסון. ספר פנטזיה מקורי ואגדה קסומה.
♦ זירובוקסר, פונדה לי. ספר נוער מלא אקשן וענין.
♦ אפלה עולה: התקוממות, קלי ארמסטרונג. ספר שלישי ואחרון בטרילוגיית הנוער.
♦ אבירים של קיץ, ג'ים בוצ'ר. ספר רביעי בסדרת תיקי דרזדן.
♦ הזאבים של לוקי, ארמסטרונג ומאר. ספר ראשון בסדרת נוער חדשה.
♦ חסרת רחמים, ג'ק קמפבל. ספר חמישי בסדרת הצי האבוד.
♦ 14, פיטר קליינס. מסתורין בבית דירות בלוס אנג'לס. עומד בפני עצמו.
♦ הקפל, פיטר קליינס. מד"ב. ומסתורין. עומד בפני עצמו.
♦ קדחת חלום, קארן מארי מונינג. הספר הרביעי בסדרת קדחת.
♦ השוטר האחרון, בן ווינטרס. ספר ראשון בטרילוגיה אפוקליפטית.
♦ העורבים של אודין, ארמסטרונג ומאר. ספר שני בטרילוגיה.
♦ מלחמת הסוחרים, צ'ארלס סטרוס. ספר רביעי בסדרת נסיכי הסחר.
♦ קרוקס, ראמז נעאם. ספר שני בסדרת נקסוס.
♦ מסכות מוות, ג'ים בוצ'ר. ספר חמישי בסדרת תיקי דרזדן.
♦ הנחשים של ת'ור. ספר שלישי ואחרון בטרילוגיה של ארמסטרונג ומאר. כן, זו קלי ארמסטרונג. כן, שלושת הספרים יצאו ב־2017.
♦ חדר המתים של ג'ניפר. צ'רלס סטרוס. ספר שני בסדרת המכבסה.
♦ נסיך הפרקטל, האנו רג'ניאמי. ספר שני בסדרת לה-פלמבר.
♦ ניצחון, ג'ק קמפבל. ספר שישי ואחרון בסדרת הצי האבוד.
♦ ילדי שבתאי, צ'רלס סטרוס. ספר ראשון בסדרת מד"ב.

אם טרחתם לספור את סימני ה־♦, ודאי הגעתם ל־19.
אז כן, יכול להיות ששניים מהספרים ברשימה הנ"ל יצאו לאור בתחילת 2018 (ואני לא יודע אילו שניים יעלו בגורל), ויכול להיות שבכל זאת כולם יצאו ב־2017. הישארו עימנו להמשך עידכונים מהשטח.



תגובה 1:

  1. כל הכבוד על הקצב ועל האיכות. אני מבטיח לרכוש כל ספר מד"ב שיוצא בהוצאתך.

    השבמחק