יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

חשיפת כריכה - הופעתה הפתאומית של התקווה

ביום חמישי, 20/10/2016, בשעה 14:00, במסגרת אירועי אייקון - הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, תיערך השקה חגיגית למהדורה העברית של ספרה החדש של קלייר נורת' - הופעתה הפתאומית של התקווה.

קלייר נורת' מוכרת לכם כמי שכתבה את חמישה עשר מעגלי החיים הראשונים של הארי אוגוסט, ובספרה החדש היא מקיימת את את כל המחמאות והתשבוחות להן זכתה קודם לכן. 

לקראת האירוע המרגש אני שמח לחשוף בפניכם את הכריכה של הספר.




שמי הופ ארדן. אתם לא יודע מי אני, אבל כבר נפגשנו. יותר מפעם אחת.

זה התחיל כשהייתי בת שש-עשרה.

אבא שוכח להסיע אותי לבית הספר. אימא עורכת את השולחן לשלושה סועדים במקום לארבעה. חבר מביט בי ורואה אדם זר.

לא משנה מה אני עושה, לא משנה מה אני אומרת, לא משנה אילו פשעים אני מבצעת – אתם לעולם לא זוכרים אותי.

זה מקשה את החיים שלי. זה גם גורם לי להיות מסוכנת.


הופעתה הפתאומית של התקווה הוא סיפורה של אישה שאף אחד לא זוכר, ועדיין סיפורה יישאר איתכם לנצח.


הופעתה הפתאומית של התקווה, 504 עמ'.

תרגום: דנה טל
עריכה: חמוטל לוין
עיצוב כריכה: דנה ציביאק

אירוע השקה ביום חמישי, 20/10/2016, בשעה 14:00.
הכניסה חינם, כולכם מוזמנים.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה