יום ראשון, 3 במאי 2015

שבוע הספר 2016, מכירה מוקדמת

שבוע הספר יחל ב 03/06/2015 ויימשך עד 13/06/2015.
כן, אנחנו יודעים שזה יותר מאשר שבוע. מצד שני זה גם יותר מאשר ספר. זו גם הזדמנות לפגוש אחדים מהקוראים פנים אל פנים, לשמוע מה הם אהבו, למה הם מחכים ולראות את הבעות הצהלה למראה ספר חדש שהם חיכו לו.

חוק הספרים שנכנס לתוקפו בשנה שעברה ואשר נועד לתקן עוולה עיקרית בשוק, יצר למרבה הצער עוולות אחרות. אחת מהן היא שכמו"ל אינני רשאי להציע את ספריי שלי בהנחה ישירה לצרכנים. מצד אחד, כאשר ספריי נמכרים בחנות רשת הספרים הקרובה למקום מגוריכם, אני מקבל פחות מ 50% ממחירו הקטלוגי של הספר, זה שאתם שילמתם לחנות. במסגרת החוק, די לי בפחות ממחצית התמורה שאתם שילמתם כדי שאקיים את דרישות התמלוגים שנקבעו בחוק. אלא שמצד שני, החוק איננו מתיר לי למכור לכם, בחנות המקוונת שלי, את אותו הספר באותו המחיר שאני עתיד לקבל מרשת הספרים. 

אבל חוק הספרים איננו אוסר עלי למכור את הספרים שאני מוציא לאור במכירה מוקדמת, עוד טרם צאתם לאור.

וכך אתם זוכים לחודש חגיגי בו ייחשפו ששת הספרים החדשים שיראו אור ב 03/06/2015 ויוצגו בגאווה בדוכן ההוצאה בשבוע הספר בתל-אביב. חודש חגיגי במהלכו יימכרו כל הספרים במכירה מוקדמת ובהנחות ענק - עד 39%!

הספרים תורגמו, נערכו ונמצאים בשלבים שונים של הדפסה.

כריכות הספרים ייחשפו במהלך החודש.

ואלו שמות:



הצי האבוד: אומץ. ספר שלישי בסדרת הצי האבוד. קפטן ג'ון "בלק ג'ק" גירי ממשיך להוביל את צי הברית במסעו הארוך הביתה. עם אספקה מועטה וספינות פגועות גירי מקווה שיצליח להישאר צעד אחד לפני הצי הסינדיקי שחלקו רודף אחריו וחלקו אורב לו בהמשך הדרך. אלא שאז מתברר לגירי כי הסינדיקים הם הבעייה הקטנה יותר העומדת בפניו ובפני הברית.







קדחת דם. ספר שני בסדרת קדחת. החומות בין עולמנו לבין עולם הפיות בדבלין מתמוטטות. במאבקה להישאר בחיים מק חייבת למצוא את ספר הכישוף האפל המחזיק את המפתח לשליטה בשני העולמות. נרדפת על-ידי מתנקשים ומוקפת על-ידי טיפוסים מסתוריים שהיא יודעת שהיא לא יכולה לסמוך עליהם, היא מוצאת את עצמה לכודה בין שני גברים שלא ניתן לעמוד בפניהם, שניהם רבי עוצמה, שניהם קטלניים. והיא עדיין נחושה לנקום את מותה של אחותה.






המשפחה הנסתרת. ספר שני בסדרת נסיכי הסחר. מרים, עיתונאית טכנולוגיה מבוסטון, מגלה את זהותה המיוחסת בעולם המקביל בו משפחתה המורחבת שולטת. בנסיונה להמנע ממדרון חלקלק העלול להוביל למותה, מרים מתחילה ליישם בעסק המשפחתי עקרונות סחר מתקדמים וידע מדעי. אלא שהתוצאות אינן עולות בקנה אחד עם ציפיותיה. בשני העולמות.








חטיפה. ספר שני בסדרת נשות העולם הנסתר. כאשר מכשפה צעירה מספרת לאלנה על קבוצה החוטפת על-טבעיים, אלנה מתעלמת מהאזהרה. ככלות הכל, כולם יודעים שאין דבר כזה שנקרא מכשפות. אבל עד מהרה אלנה מגלה את האמת על עולמנו, לאחר שהיא נחטפת ונזרקת לתאי כלא המאוכלסים במכשפות, קוסמים, שדים למחצה ואנשי זאב אחרים.








אפלה עולה: קריאה. ספר שני בסדרת הנוער אפלה עולה. מאיה וחבריה מוצאים את עצמם בלב הטבע הפראי של האי ונקובר, והם יכולים לסמוך רק על עצמם בנסיון לשרוד מספיק זמן כדי למצוא את הדרך הביתה.





הארי דרזדן. איור: אביב אור




הספר השישי שייראה אור הוא המרגש מכולם, וכל מילה נוספת מיותרת.

הרשו לי להציג בפניכם את הארי דרזדן. המכשף הראשון (והיחיד) בשיקגו.

אז למה אתם מחכים?
אתם מוזמנים לחנות המקוונת.
אתם רשאים לרכוש ספר אחד, שניים, ואפילו את כל השישה. אתם רשאים לרכוש עותק אחד לעצמכם, ואפילו יותר, עבור חבריכם.
הספרים יישלחו בדואר ביום 03/06/2015, אבל אם אתם לא יכולים לחכות עד שהדוור יגיע אליכם, אתם רשאים להזמין איסוף עצמי מדוכן ההוצאה בשבוע הספר.

המכירה המוקדמת תסתיים ב 03/06/2015.






3 תגובות:

  1. רון שלום

    כתבתי תגובה ארוכה שמשום מה נמחקה
    בקיצור הספר קיסר אינו ספר ז'אנרי ואני מרגיש שעבדו עלי
    נחום בר

    השבמחק
  2. שלום נחום,

    ראשית - הספר קיסר, כמו כל הספרים בסדרה ׳מארג הזמן׳, מוגדר כהיסטוריה חלופית תחת המדע הבדיוני, בכל אתרי המכירות וכל האתרים המבקרים את הז׳אנר.

    שנית - אם אתה לא מקבל את דעתם של אתרים שאינך מכיר, אז תאמין לי - בהמשך הסדרה יש תפנית בקו ההיסטוריה המוכר לנו. בקסטר בחר לשמור בספר הראשון על קו הזמן ולא לסטות ממנו, אבל אי אפשר להוציא את הסדרה בלי להתחיל בספר הראשון.

    בברכה,

    רון יניב

    השבמחק
  3. שלום,
    רציתי לברר אם תתרגמו ותוציאו לאור את 3 הספרים האחרים בסדרת מארג הזמן.
    אני קוראת כעת את קיסר, והוא מעניין מאוד, לטעמי.

    השבמחק