יום שישי, 17 באוקטובר 2014

ספרים חדשים

אני רושם לעצמי להרחיב ולפרט באחד הימים על התהליך הארוך, המורכב והמפרך שאנחנו עוברים לפני שאנחנו זוכים לראות ספר יוצא לאור.

אבל עד לאותו יום, תצטרכו להסתפק בדברי - זה תהליך ארוך, מורכב ומפרך. אני חב תודה ענקית לכל מי שטרח ועמל ועשה את הבלתי אפשרי, ואיפשר לי להוציא לאור שני ספרים חדשים לקראת אייקון.

בראש ובראשונה למתרגמות שלי, ורד טוכטרמן וחמוטל ילין. שתיהן עמדו בלוח-זמנים דוחק. ורד תירגמה את נשיכה, חמוטל את התכנסות, ושתיהן עשו, כמו תמיד, עבודה נפלאה.


על-פי סדר העבודה, הבאה בתור היא העורכת הנפלאה שלי, חמוטל לוין. שלא כמו מתרגמותיי, חמוטל לא עמדה בלוח-זמנים דוחק, אלא נאלצה לעמוד בלוח-זמנים דוחק מאוד. והיא עשתה זאת, כתמיד, בצורה מושלמת. פעמיים.

תודות ענק גם לגילן ורותי מ"עלו-עט" שכבר לא נבהלות כשאני אומר שאני צריך שני ספרים לשבוע הבא, ומצליחות לעמוד בכך.

אני חושב שאני מוקף בקוסמות.

תודה לכולכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה